پاورقی فرهنگ و ارتباطات

وب‌نوشت حمید درویشی شاهکلایی

پاورقی فرهنگ و ارتباطات

وب‌نوشت حمید درویشی شاهکلایی

پاورقی فرهنگ و ارتباطات
*حمید درویشی شاهکلایی، پژوهشگر و ویراستار
*متولد شیرگاه، سوادکوه شمالی مازندران (اصالتا از روستای شاهکلای لفور)

*طلبه و دانش‌آموخته دوره سوم کارشناسی‌ارشد معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق علیه‌السلام و دوره پنجم دکتری فرهنگ و ارتباطات همان دانشگاه (دوره شهید جاوید مرحمتی)
*اولین «رتبه یک» کنکور سراسری دکتری مجموعه علوم ارتباطات (1390).
*موسس قرارگاه نشریات حیات بسیج دانشجویی و سردبیر سابق ماه‌نامه فرهنگی سیاسی حیات، نشریه بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام، سال بیست و یکم و بیست و دوم.
*معاون سابق آموزش و معاون سابق ارتباطات مرکز آموزش‌های مجازی بسیج مستضعفین
*پژوهش‌گر برتر مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی (1394)
*با افتخارتر از همه: برادرزاده سردار سپاه اسلام، پاسدار شهید برزو درویشی شاهکلائی
حدیث‌های مسجد
  • ۹۴/۱۲/۲۴

    فرشته‌هان! با مسجدی‌ها کار دارند.

  • ۹۴/۱۰/۲۴

    ستاره‌های درخشان زمین برای آسمانی‌ها

  • ۹۲/۰۶/۲۲

    *هشدار داد: نماز همسایه مسجد جز در مسجد پذیرفته نیست...

    **یکی پرسید: اى امیر مومنان! همسایه مسجد کیست؟

    *فرمود: کسى که...

مطالب پیامکی
  • ۹۵/۰۱/۰۹
    افق بالاتر

    امسال توفیق خادمی شهدا در یادمان هویزه میسر نشد؛ 

    انشاءالله به زودی خادمی در آستان امام رضا؛ 

    یا حتی کربلا، کاظمین، نجف، سامرا؛ 

    و چه بسا سوریه و شام بلا؛

    و انشاءالله بقیع و مسجد الاقصی.

  • ۹۵/۰۱/۰۶
    دیر یا زود

    دیر یا زود، به مانند سه تیر 84 «مردی از جنس مردم» خواهد آمد و کام امت حزب الله شیرین خواهد شد.

  • ۹۲/۰۹/۲۵
    24

    دعا کنید با موفقیت زیارت با پای پیاده نصیب همه آرزومندان شود.

    حلال کنید!

  • ۹۲/۰۹/۲۵
    23

    اگر بطلبند، دوباره عازم عراقم، کافیست عصر شود.

  • ۹۲/۰۴/۰۷
    22
    فقط چند ساعت دیگه
    این جمع با صفا جمع میشه...
  • ۹۲/۰۴/۰۷
    21
    خدا رو شکر سیاحت ما در زیارت است
  • ۹۲/۰۴/۰۷
    20
    خلاصه اینکه:
    خدایا ما فقط همین خانواده رو داریم
    آخرین بارمون نشه...
  • ۹۲/۰۴/۰۲
    16
    زباله رو تو جاده ول نکن!
    جوان عراقی:.شهرداری جمع میکند!
  • ۹۲/۰۴/۰۱
    15
    جنت ما موکب است، مقصد ما کربلاست
طبقه‌بندی موضوعی مطالب
بایگانی
قفسه کتاب‌های من
پاورقی‌های فرهنگ و ارتباطات من
آخرین نظرات

  1. مراجعه به یکی از سرویس دهندگان:
  1. مرحله ثبت نام: در همین صفحه اول، در وسط صفحه در سه باکس ذیل به ترتیب یک آدرس انگلیسی برای وبلاگتان که می تواند اسم مورد علاقه شما، نام خانوادگی تان یا... باشد مثلا dolateyar88 ، در باکس دوم، عنوان بلاگ، نام فارسی برای وبلاگتان مثل دولت یار88 و در بخش نام کاربری یک username انگلیسی مثلا 16ahmadinejad بنویسید. اگر احیانا اسامی انتخابی تکراری بود، اسامی دیگری انتخاب کنید یا عدد به آن اضافه کنید.                                               عکس باکس ثبت نام در میهن بلاگبا کلیک روی دکمه ثبت نام وارد مرحله بعد می شوید. مشخصات خواسته شده را وارد کنید.
  1. در مرحله بعد از ثبت نام که اطلاعات خواسته شده را وارد کردید، با پیغامی مواجه می شوید که نشانه وبلاگدار شدن شماست! «اطلاعات با موفقیت ثبت گردید.» به جمع وبلاگ نویسان انقلابی خوش امدید! زین پس با وارد سه مشخصه آدرس انگلیسی وبلاگ، نام کاربری انگلیسی و پسوردتان در صفحه اول میهن بلاگ وارد بخش مدیریت وبلاگ می شوید و مطلب جدید می نویسید.
  1. با ورود موفقیت آمیز به مدیریت، تنها کاری که لازم است بکنید، کلیک روی گزینه "ارسال پست" است و در صفحه جدید تنها به کپی پیست متن یا نوشتن متن بپردازید. 
    کاربردهای دیگر و دیگر کارها:
    شما از وبلاگتان برای کاربردهای علمی، تبادل اندیشه، بحرانهای بعدی! (تکرار غزه، دوره های بعدی انتخابات و ...) و موارد متعدد می توانید استفاده کنید. بعد وبلاگ، گام به گام حضور قوی تری در جامعه های مجازی و فاروم ها داشته باشید تا هم بازدیدتان افزایش یابد و هم فتح سنگر به سنگر صورت بپذیرد. به روز باشید و از جدیدترین تحولات دنیای مجازی با خبر!

 از مهم ترین ویژگی های رسانه اینترنت، عمومی بودن آنهاست. همه می توانند اندیشه های خود را در قالب رسانه های اینترنتی (وبلاگها، انواع تالار گفتمان، جامعه های مجازی و ...) به اطلاع دیگران برسانند. همه می تونن تولید کننده باشند. متاسفانه بروبچ مذهبی به شدت از این رسانه ها غافلند و محیط اینترنت (به ویژه صفحات فارسی) به شدت ضدمذهبی و غیر دینی است. به هرحال به نظر می رسد می توان از رسانه های جدید برای اهداف مقدس استفاده کرد. جبهه فرهنگی انقلاب به خاطر عدم استفاده از این رسانه ها ضررهای جبران ناپذیری خورده است. نمونه آخر آن همین انتخابات بود. نسبت هوادارن میرحسین در اینترنت بیش از 100 برابر احمدی نژادی ها بود. وبلاگها، یوتیوپ، فاروم ها، فیس بوک، کلوب دات کام، توییتر، فرند فید و هزار جای دیگر از آن میرحسینی ها بود. میرحسینی ها نه تنها در خیابانهای تهران، بلکه در دنیای مجازی خود را اکثریت مطلق می دیدند و همین هم شد که نتایج انتخابات را باور نمی کنند. (طبق قاعده دسترسی پذیری روانشناسی اجتماعی) به عبارتی بهتر، این عدم حضور شما در اینترنت، یکی از عوامل مهم غیر مستقیم شورش های اخیر بوده است! (البته شورشی ها با حامیان میرحسین یکی نیستند. شورشی های فرصت طلب سودجو تنها از این بستر به وجود آمده استفاده می کنند.) به نظر می رسد فردای قیامت از نعمت اینترنت هم بپرسند که چرا برای کار خدا استفاده نکردی؟

از اینها بگذریم. نیاز ضروری به وبلاگ داریم برای حمایت از گفتمان انقلاب و اسلام در همین امروز و فردا. محتوایش با خدا! روش ساخت وبلاگ هم کاری ندارد، سه سوت! یک بار برای همیشه وبلاگ نویس شوید. خیلی راحت است. هر بچه مذهبی می تواند با صرف چند دقیقه یک وبلاگ در حمایت از گفتمان اسلام و انقلاب بسازد. دستانمان را بفشارید دوستان!

نگران محتوا نباشید. ذاتا حرفهای زیادی برای گفتن دارید. کپی پیست از وبلاگها و خبرگزاری ها برای شروع چندان هم بد نیست. اصلا همین گردآوری اطلاعات مناسب در یک جا هنر است. شما فقط کپی پیست کنید تو وبلاگتان.

روش آسان ساخت وبلاگ و آپلود اطلاعات:

www.mihanblog.com

۹۹/۰۹/۲۲
حمید درویشی شاهکلائی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی