تعریف فرآیندی اقتصاد، اقتصاد را علم تولید، توزیع و مصرف می داند. تولید کننده تولید می کند ولی مصرف کننده فقط در صورتی مصرف می کند که توزیع خوبی انجام شود! چه بسیار محصولات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی که مصرف کننده حتی نام آنها را نشنیده چه برسد به اینکه در معرض توزیع قرار گرفته باشد.
یکی از کارهای خوبی که بچه های دانشگاه امام صادق علیه السلام می کنند توزیع محصولات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است برای رضای خدا. برای خدا از درس و زندگی شان می زنند، بعد از نماز جلوی مسجد می ایستند و محصولات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را بدون سود (یا کمترین سود ممکن) توزیع می کنند. این فرآیند از اشتراک رسمی نشریه هم ارزانتر تمام می شود.
(مثلا با توزیع خوب دوست عزیزم آقای حسین لطفعلی زاده هر شماره نشریه پنجره سی درصد کمتر از روی جلد و به تناسب اشتراک پستی پیشتاز یا سفارشی 30 تا 65 درصد ارزانتر از اشتراک رسمی پنجره هر هفته به دستم می رسد. اشتراک نشریه پنجره من به این صورت است که حسین آقا هر هفته یک شماره برای من کنار می ذاره، بدون اینکه خودش بابت توزیع سودی بگیره.) اشتراک نشریات مثل راه هم همیشه این طور بوده که زودتر از اینکه اداره پست نشریه را به منزل تحویل دهد تو دانشگاه مجله رو می خوندیم و تموم می شد. بعد خونه زنگ می زنه می گه فلان مجله رسید!
ما باید یاد بگیریم برای فرهنگ پول خرج کنیم. کتاب بخریم. اشتراک نشریات خوب فرهنگی را هدیه بدهیم به دوستانمان. و البته دسترسی به محصولات فرهنگی را آسان تر کنیم. نمایشگاههای کوچک و توزیع محصولات برای رضای خدا که وقت کمی هم می گیرد، یکی از بهترین راهبردهاست.