احسنت
تا چیزی را مطمئن نشدیم، نباید آن را بازنشر کنیم
تا چیزی را مطمئن نشدیم، نباید آن را بازنشر کنیم
استاد تقی دژاکام، دبیر سرویس در روزنامه کیهان و از اهالی باسابقه و برجسته روزنامهنگاری (در آموزش و عمل) هستند که در فضای مجازی نیز، بسیار موفق و موثر حضور دارند.
این روزها که همه ما شهروند خبرنگار شدهایم، کمی هم به بُعد فقهی رفتارهای ارتباطیمان بیشتر بیندیشیم.
این روزها اقتصاد به شدت از رسانه تاثیر میپذیرد. البته همیشه ارتباطات (مثلا شایعه) بر اقتصاد اثر داشته است، اما این رسانههای امروزی سرعت و شدت بیشتری به این تاثیر دادهاند.
Taghi Dejakam از ابتدا این پست را به اشتراک گذاشته بود:
۹۹/۰۹/۲۶