این یک رسانه نبود
امشب یکی از برنامههای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری یازدهم را دیدم. عنوان برنامه، گفتگوی ویژه خبری بود. اما گویا الفاظ معنی خود را از دست دادهاند. «گفتوگو»یی در کار نبود. اصلا در رسانهای نامیدن این برنامهها هم شک دارم. رسانه که قرار بود وکیل عموم مردم باشد، رکن چهارم دموکراسی و این جور چیزها. جای مجری را میشد هر کسی/چیزی گذاشت. نقاط منفی آقای احمدینژاد که در نامزدها هست، در برنامههای آنها مشخص میشود
و ای کاش یک آدم بیسواد آنجا بود که اینقدر شخصیت علمی و تجربه اجرایی آقای حسن عابدینی به سخره گرفته نشود. مغالطات آقای روحانی بسیار زشت بود. (مثلا: آقای عابدینی شما که فلان هستید دیگر چرا؟
رسانه ابزار پروپاگاند نامزدها برای جذب رای و تخریب دیگران نیست
فراموش نکنیم رسانه باید نماینده عموم باشد. وکیل مردم باشد. مشاور خیرخواه مردم باشد. رسانه ملی قرار نیست هزینه تبلیغات انتخاباتی نامزدها را تقبل کند. این تبلیغات نیست که تخریب و سیاسی بازی است.
این گونه مطالب به معنی تایید همه اقدامات دولت نهم و دهم و نفی وجود مشکلات سیاسی اقتصادی فرهنگی و اجتماعی نیست. بحث درباره وظیفه رسانه است.
۹۹/۰۹/۲۶